loading...
پنگوئن بوک کتاب خانه آنلاین
sina khayatian بازدید : 996 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (1)

سلام خدمت تمام خوانندگان وبلاگ اگر می خواهید کنکور را خوب بدهید در المپیاد شرکت کنید یا فراتر از کتاب ای درسی یاد بگیرید من به شما کتاب های تکمیلی سمپاد را پیشنهاد می کنم .
در وقع در ادامه مطلب هم برای شما لینک دانلود کتاب تکمیلی شیمی اول دبیرستان تیزهوشان را گذاشته ام که می توانید ار اینجا دانلود کنید
                                  

این کتاب دارای ۸ فصل به شرح زیر می‌باشد:
فصل اوّل- آب
فصل دوم- هوا کره
فصل سوم- فرآورده های نفتی
فصل چهارم- پلیمرها
فصل پنجم- شیمی کربن
فصل ششم- روغنهای گیاهی
مطالعه ی بیشتر ۱- ساختن مواد جدید
مطالعه ی بیشتر ۲- مول



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من سینا لرد سرزمین کتاب هستم و روز خوشی برایتان آرزو می کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 350
  • بازدید سال : 1,131
  • بازدید کلی : 81,437
  • کدهای اختصاصی